Logowanie do help-desk PUESC
- Logujemy się na puesc.gov.pl
- Otwieramy: przejdź do portalu CSD (strona otwiera się w nowym oknie)
- Po przejściu do portalu CSD wybieramy „Nowe zgłoszenie”
- Wybieramy z listy „Usługi sieciowe PUESC”
- W kolejnym kroku wskazujemy „Kanał komunikacyjny SEAP”
- Wypełniamy zgłoszenie wg wzoru poniżej
- Kontynuuj
- Następnie „Zgłoś”
Wzór zgłoszenia niedziałającego kanału komunikacji
Wzór zgłoszenia na helpdesk PUESC
Tytuł:
Brak odpowiedzi z kanału komunikacji po zmianie ustawień kanału
Opis:
Kanał komunikacji działał prawidłowo do czasu ustawienia daty ważności i dodania nowego kanału ze względu na zmianę certyfikatu SSL i związaną z tym zmianę odcisku palca certyfikatu.
Podane ustawienia kanału zostały sprawdzone i są prawidłowe.
IDSISC firmy: (uzupełnić – jest w danych firmy na samej górze)
Nr SysRef komunikatu: (najlepiej wykonać sprawdzenie statusu dokumentu w rejestrze programu TaxFree i skopiować SysRef z okna komunikacji)
Ustawienia kanału komunikacji:
Kanał komunikacji:webservice-SEAP
System: TAXFREE
Adres url: https://online.taxfree.pl/document
Odcisk palca certyfikatu: (uzupełnić)
Login: (adres email ustawiony w kanale komunikacji)
Data ważności od: (uzupełnić)
Data ważności do: (uzupełnić)
(jeśli jest ustawiony drugi kanał to podajemy również ustawienia drugiego kanału, który ma ustawioną datę ważności od).
(Ustawienia kanału można skopiować z podglądu dokumentu WRP0002 Aktualizacja danych firmy [SZPROT] (w dokumentach profilu firmy, usuwając z treści hasło), dodatkowo można dołączyć zrzut ekranu z ustawień kanałów komunikacji)