Dodano moduł wykonywania aktualizacji bezpośrednio z aplikacji
PC-POS7 – usunięto konfigurację połączenia z PostgreSQL
Poprawiono zaokrąglenia w pozycjach importowanych dokumentów
Zmieniono układ zakładek w konfiguracji na bardziej czytelny
Zmienono wygląd okna podglądu wydruku oraz poprawiono eksport do PDF
Praca przez RDP na terminalach:
Umożliwiliśmy ustawienie stanowiska, na którym pracuje użytkownik łączący się przez zdalny pulpit za pomocą przełącznika, który możemy ustawić w skrócie do programu:
/RDP:<nazwa_stanowiska>
Nowa funkcjonalność z tym związana umożliwia centralne zarządzanie konfiguracją integracji dla wielu stanowisk. W tym celu należy włączyć w ustawieniach ogólnych parametr konfiguracja integracji indywidualnej dla stanowisk. Po ponownym wejściu w konfigurację, ustawienia integracji będą dostępne z poziomu zakładki stanowiska. Po zaznaczeniu na liście wybranego stanowiska można je skonfigurować bez potrzeby logowania się do programu na tym stanowisku.