Awaria na PUESC aktualizacja

By | 18/01/2022

Oficjalne zakończenie awarii PUESC/SISC

Drodzy Klienci,

dzisiaj o godz. 17:55 otrzymaliśmy z helpdesku PUESC informację, że trwające od czwartku problemy z komunikacją zostały rozwiązane. Miejmy nadzieję, że trwale.

Do końca tygodnia udostępnimy możliwość pobrania z PUESC dokumentów, których nie ma w rejestrach programu TaxFree.Online. Funkcjonalność musi jeszcze przejść testy (serwer testowy PUESC również nie działał od czwartku, więc nie było to do tej pory możliwe).

Otrzymaliśmy wskazówkę, aby – w przypadku ewentualnych przyszłych problemów          z komunikacją – przekazywać do helpdesku ciąg sysRef (identyfikator potwierdzenia przyjęcia dokumentu przez PUESC). Aplikacja w wersji 227 wyświetla w oknie komunikacji sysRef i umożliwia skopiowanie go do schowka. Przy prawidłowo funkcjonującym serwerze PUESC czas wysyłania komunikatu oraz odbioru odpowiedzi nie powinien przekraczać 5-10 sekund. Gdy w oknie pojawi się przycisk „Przerwij”, oznacza to najprawdopodobniej brak komunikacji z systemem PUESC i powód do zgłoszenia tego na help desk.

Pozdrawiamy

BestSoft