Oficjalne zakończenie awarii PUESC/SISC
Drodzy Klienci,
dzisiaj o godz. 17:55 otrzymaliśmy z helpdesku PUESC informację, że trwające od czwartku problemy z komunikacją zostały rozwiązane. Miejmy nadzieję, że trwale.
Do końca tygodnia udostępnimy możliwość pobrania z PUESC dokumentów, których nie ma w rejestrach programu TaxFree.Online. Funkcjonalność musi jeszcze przejść testy (serwer testowy PUESC również nie działał od czwartku, więc nie było to do tej pory możliwe).
Otrzymaliśmy wskazówkę, aby – w przypadku ewentualnych przyszłych problemów z komunikacją – przekazywać do helpdesku ciąg sysRef (identyfikator potwierdzenia przyjęcia dokumentu przez PUESC). Aplikacja w wersji 227 wyświetla w oknie komunikacji sysRef i umożliwia skopiowanie go do schowka. Przy prawidłowo funkcjonującym serwerze PUESC czas wysyłania komunikatu oraz odbioru odpowiedzi nie powinien przekraczać 5-10 sekund. Gdy w oknie pojawi się przycisk „Przerwij”, oznacza to najprawdopodobniej brak komunikacji z systemem PUESC i powód do zgłoszenia tego na help desk.
Pozdrawiamy
BestSoft